Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń
A A A
Narzędzia

Kapitał społeczny rozumiemy jako umiejętność dzielenia się, budowania dobrych relacji i współpracy z interesariuszami

Jako jedno z największych i najstarszych przedsiębiorstw w Polsce prowadzimy naszą działalność biznesową w wielu lokalizacjach w kraju i za granicą. Świadomi oddziaływania na społeczności skupione wokół naszych inwestycji, od lat dążymy do budowania trwałych relacji i podejmowania współpracy z naszymi interesariuszami, także na poziomie lokalnym i regionalnym.

Kluczowe dane:

  • „Być jak Ignacy” – autorski program PGNiG SA i Fundacji PGNiG, popularyzujący naukę wśród uczniów szkół podstawowych, a jednocześnie przybliżający najmłodszym postać Ignacego Łukasiewicza oraz innych wybitnych polskich naukowców
  • „Rozgrzewamy Polskie Serca” – projekt Fundacji i PGNiG oraz innych podmiotów Grupy PGNiG wspierający działania na rzecz podnoszenia świadomości historycznej Polaków
  • „Powietrze bez śmieci” – program edukacyjny na rzecz walki z problemem smogu w Polsce realizowany przez Fundację wraz ze spółkami Grupy PGNiG
  • Opieka i wsparcie muzeów gazownictwa w Warszawie (przez PGNiG) i w Paczkowie (przez PSG)

Osiągnięte rezultaty:

  • Ponad 120 tys. uczniów, około 10 tys. studentów i blisko 5 tys. naukowców bezpośrednimi odbiorcami lub beneficjentami działań społecznych Fundacji PGNiG SA im. Ignacego Łukasiewicza
  • Ponad 100 inicjatyw wspartych w 2017 przez Fundację PGNiG i spółki z Grupy Kapitałowej
  • Ponad 650 szkół z całej Polski zgłosiło się do konkursu na „Naukową Szkołę Ignacego” w ramach programu „Być jak Ignacy”
  • Rachunek wdzięczności PGNiG dla Powstańców Warszawskich

Jak zarządzamy wynikami:

  • Grupa PGNiG wpływa na lokalne społeczności poprzez swoją działalność dobroczynną i charytatywną realizowaną głównie przez Fundację PGNiG SA im. Ignacego Łukasiewicza
  • Realizujemy  strategiczne długofalowe programy zaangażowania społecznego przez Fundację i spółki Grupy PGNIG
  • Prowadzimy dialog ze społecznością lokalną zgodnie z najlepszymi standardami międzynarodowymi i wypracowanymi w Grupie PGNIG
  • Dobry sąsiad – poprzez podejmowane przez nas lokalne działania chcemy realizować postawiony w strategii zrównoważonego rozwoju cel: efektywnej, opartej na partnerskich zasadach i dialogu, współpracy z partnerami społecznymi