Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń
A A A
Narzędzia

Spółki obsługujące klientów detalicznych w Grupie PGNiG, czyli m.in. PGNiG OD czy PSG stale poprawiają jakość obsługi i rozwijają internetowe kanały sprzedaży i współczesne narzędzia kontaktu z klientem poprzez strony internetowe w wersji mobilnej oraz dostoswane do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych.

Jednocześnie prowadzone są działania zwiększającej świadomość klienta na rynku energetycznym w kontekście liberalizacji rynku i uczciwej konkurencji. Stworzono stosowne poradniki i prowadzone są akcje „Świadomy klient”.

Na początku 2017 r. PGNiG Obrót Detaliczny, we współpracy z agencją Millward Brown, zrealizowało badanie satysfakcji klientów biznesowych, potwierdzające w stosunku do poprzedniej edycji badania z 2013 r. wzrosty wskaźników satysfakcji w każdym z badanych obszarów.

Wyraźny wzrost widoczny jest w jednym z najważniejszych współczynników – Net Promoter Score, który mierzy lojalność klienta. Z poziomu minus 23 punktów spółka PGNiG OD poprawiła go do plus 5 punktów. To jeden z najlepszych wyników w całej branży energetycznej w Polsce. Wzrósł także poziom satysfakcji ogólnej z 76 do 86 proc.