Wyniki wyszukiwania:

pl
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń
A A A
Narzędzia

Pracownicy są kluczowym fundamentem funkcjonowania organizacji, który stanowi o wartości Grupy PGNiG i skuteczności jej rozwoju. Grupa PGNiG stara się zapewnienić pracownikom stabilne zatrudnienie, stwarzając jednocześnie dogodne możliwości rozwoju zawodowego w przyjaznym i bezpiecznym miejscu pracy.

Ambicją Grupy PGNiG jest zbudowanie efektywnej organizacji, bazującej na unikalnych kompetencjach i kwalifikacjach swoich pracowników. Jej integralną częścią jest spójna kultura organizacyjna oparta na zasadach etyki biznesowej oraz wartościach korporacyjnych. Strategia Zrównoważonego Rozwoju przyczynia się do budowania kultury zaangażowania pracowników w pracę i rozwój organizacji. Jednym z kluczowych działań w zakresie troski o pracowników są kwestie związane z zarządzaniem międzypokoleniowym, relacjami pracowniczymi, poprawą komunikacji wewnątrz Grupy PGNiG czy wzmacnianiem kompetencji kadry menedżerskiej.

Grupa PGNiG jest jednym z największych pracodawców w Polsce. Zatrudnia pracowników z ogromnym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami. Jednocześnie często jest pierwszym miejscem pracy dla wielu młodych ludzi.